Veľkoobchod a maloobchod

| Čas čítania: 1 Min

Obchod napr. s textilom, potravinami a nápojmi sa už dlhší čas potýka s dôsledkami vysoko konkurenčného prostredia. Každá spoločnosť chce získať čo najväčší obchodný podiel alebo si udržať ten existujúci na veľmi dynamickom globálnom trhu. 

Požiadavky zákazníkov rastú, nákupné zvyklosti kladú na obchodníkov čoraz väčšie nároky a zmeny prichádzajú čoraz častejšie. Obchodníci musia byť schopní rýchlo reagovať na tieto zmeny, čo si vyžaduje ako flexibilnú štruktúru spoločnosti, tak i schopnosť prichádzať s inováciami. To má za následok skrátenie životných cyklov výrobkov. Podnikatelia v týchto odvetviach musia neustále čeliť novým nárokom a výzvam, aby si udržali svoje postavenie na trhu v prostredí klesajúcich marží, hroziaceho poklesu trhu a rastúceho množstva predpisov a ďalších požiadaviek.  

Rastie úloha informačných technológií a multimediálnej komunikácie. Je potrebné držať krok s najnovšími technologickými trendmi a komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom moderných komunikačných kanálov. 

My v TPA máme dlhoročné skúsenosti s obchodnými spoločnosťami a týmto sektorom. Ak by ste chceli využiť naše skúsenosti a know-how, stačí nás kontaktovať.