Admin asistent/ka -brigáda pre študenta

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Mať prácu popri štúdiu dnes nie je výnimka, ale bežná prax. U nás v TPA sú študenti už roky súčasťou nášho pracovného kolektívu. Vieme, že nie je vždy jednoduché skĺbiť školské aj pracovné povinnosti, preto je u nás pracovná doba flexibilná.

Aktuálne ponúkame jedinečnú príležitosť získať praktické skúsenosti v medzinárodnej spoločnosti z oblasti administratívy, HR, interného účtovníctva či iných interných procesov.

Náplňou Tvojej práce môže byť:

  • administratívna a organizačná podpora pre zamestnancov;
  • zabezpečenie rôznych služieb (príjem a výdaj pošty, notár, kuriér a podobne);
  • zabezpečovanie kancelárskych potrieb a potravín;
  • vybavovanie telefonátov, e-mailov;
  • práca s rôznou dokumentáciou;
  • príprava podkladov pre interné účtovníctvo.

Máš pocit, že sa naše predstavy o tvojej práci stretli? Tak neváhaj a pošli nám svoj životopis!

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zaujímavá a rôznorodá práca
  • flexibilný pracovný čas
  • pracovný notebook
  • možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
  • nové a moderné pracovné priestory
  • príležitosť byť súčasťou CSR projektov
  • spoločenské a športové akcie.

Čaká ťa priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Našimi hodnotami sú Profesionalita – Tímovosť – Ľudskosť, ktoré sa snažíme napĺňať v našom každodennom pracovnom živote. Sme pyšní, že viacero rokov za sebou je viac ako 90% zamestnancov spokojných s prácou u nás.

Sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

  • ekonómia, marketing, manažment

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

  • Microsoft Word – Mierne pokročilý
  • Microsoft Excel – Mierne pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • komunikatívnosť, priateľské a príjemné vystupovanie
  • zodpovednosť
  • samostatnosť
  • aktívny prístup
  • skúsenosť s prácou recepčnej/office manažéra je výhodou.

Miesto práce

  • Námestie Mateja Korvína, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Termín nástupu

  • ihneď

Druh pracovného pomeru

  • na dohodu (brigády)

Mzdové podmienky (brutto)

  • 5 EUR/hod.

Uchádzať sa

Kontaktná osoba