Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Mať prácu popri štúdiu dnes nie je výnimka, ale bežná prax. U nás v TPA sú študenti už roky súčasťou nášho pracovného kolektívu. Vieme, že nie je vždy jednoduché skĺbiť školské aj pracovné povinnosti, preto je u nás pracovná doba flexibilná.
Aktuálne ponúkame jedinečnú príležitosť získať praktické skúsenosti v medzinárodnej spoločnosti z oblasti administratívy, HR, interného účtovníctva či iných interných procesov.
Náplňou Tvojej práce môže byť:
- administratívna a organizačná podpora pre zamestnancov;
- zabezpečenie rôznych služieb (príjem a výdaj pošty, notár, kuriér a podobne);
- zabezpečovanie kancelárskych potrieb a potravín;
- vybavovanie telefonátov, e-mailov;
- práca s rôznou dokumentáciou;
- príprava podkladov pre interné účtovníctvo.
Máš pocit, že sa naše predstavy o tvojej práci stretli? Tak neváhaj a pošli nám svoj životopis!
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavá a rôznorodá práca
- flexibilný pracovný čas
- pracovný notebook
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
- nové a moderné pracovné priestory
- príležitosť byť súčasťou CSR projektov
- spoločenské a športové akcie.
Čaká ťa priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Našimi hodnotami sú Profesionalita – Tímovosť – Ľudskosť, ktoré sa snažíme napĺňať v našom každodennom pracovnom živote. Sme pyšní, že viacero rokov za sebou je viac ako 90% zamestnancov spokojných s prácou u nás.
Sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
- ekonómia, marketing, manažment
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
- Microsoft Word – Mierne pokročilý
- Microsoft Excel – Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť, priateľské a príjemné vystupovanie
- zodpovednosť
- samostatnosť
- aktívny prístup
- skúsenosť s prácou recepčnej/office manažéra je výhodou.
Miesto práce
- Námestie Mateja Korvína, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu
- ihneď
Druh pracovného pomeru
- na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
- 5 EUR/hod.