Admin asistent/ka

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do tímu back officu hľadáme k našej recepčnej samostatnú a príjemnú kolegyňu alebo kolegu, ktorá/ý bude dobrou dušou našej firmy, každú situáciu zvládne s úsmevom, pomôže a poradí si aj s nemožným 🙂

Náplňou práce na tejto pozícii je:

  • administratívna a organizačná podpora pre zamestnancov;
  • manažment návštev, správa zasadačiek;
  • zodpovednosť za príjemný a reprezentatívny vzhľad klientskej zóny;
  • zabezpečenie rôznych služieb (príjem a výdaj pošty, notár, kuriér a podobne);
  • zabezpečovanie kancelárskych potrieb a potravín;
  • vybavovanie telefonátov, e-mailov;
  • práca s dokumentáciou;
  • príprava podkladov pre interné účtovníctvo.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky naviac
  • bonusový systém nad rámec základného platu
  • prehodnotenie miezd na ročnej báze
  • flexibilná pracovná doba
  • pracovný notebook a mobilný telefón
  • možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
  • možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
  • kariérny rast a dlhodobá perspektíva
  • príležitosť byť súčasťou CSR projektov
  • športové a spoločenské aktivity
  • odmena za odporučenie nového kolegu.

Našimi hodnotami sú Profesionalita – Tímovosť – Ľudskosť, ktoré sa snažíme napĺňať v našom každodennom pracovnom živote. Sme pyšní, že viacero rokov za sebou je viac ako 90% zamestnancov spokojných s prácou u nás.

Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia.

V TPA Ťa čaká priateľský kolektív. Sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

  • Microsoft Word – Mierne pokročilý
  • Microsoft Excel – Mierne pokročilý

Počet rokov praxe

  • 1

Pozícia je vhodná pre absolventa

  • Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • komunikatívnosť, priateľské a príjemné vystupovanie
  • zodpovednosť
  • samostatnosť
  • aktívny prístup
  • skúsenosť s prácou recepčnej/office manažéra je výhodou.

Miesto práce

  • Bratislava

Termín nástupu

  • možný ihneď

Mzdové podmienky

  • 1 000 EUR/mesiac. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od dĺžky praxe, odborných znalostí, skúseností a schopností kandidáta/tky

Druh pracovného pomeru

  • plný úväzok

 

Uchádzať sa

Kontaktná osoba