Asistent/ka audítora (aj pre absolventa/ku)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme medzinárodná spoločnosť, ktorá svojim medzinárodným aj lokálnym klientom ponúka služby v oblastí poradenstva, auditu, daní a účtovníctva. Sme súčasťou medzinárodnej siete Baker Tilly International patriacej do TOP 10 vo svojom odvetví. Na Slovensku máme viac ako 80 kolegov v dvoch kanceláriách – v Bratislave a v Košiciach.

Ponúkame prácu pre absolventov a aj asistentov s praxou.

Čo Ti ponúkame?

  • zaujímavú a rôznorodú prácu;
  • spoluprácu s klientami rôznej veľkosti a z rôznych odvetví;
  • okrem auditu aj asistenciu pri akvizíciách, rôzne poradenstvo, ekonomické analýzy;
  • flexibilitu – práca v kancelárii, priamo u klienta alebo aj z domu.

Tvojou pracovnou náplňou bude najmä:

  • participácia na auditných zákazkách
  • analýza účtovných a kontrolných systémov klientov
  • overenie účtovnej závierky podľa slovenských predpisov aj IFRS
  • vykonávanie štandardných audítorských testov
  • participácia na zákazkách Due Diligence pri akvizíciách firiem
  • participácia na poradenských projektoch
  • služobné cesty v sídle klienta v rámci Slovenskej republiky.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky naviac
  • bonusový systém nad rámec základného platu
  • prehodnotenie miezd na ročnej báze
  • možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
  • flexibilná pracovná doba
  • príspevok na stravné nad zákonné minimum
  • pracovný notebook a mobilný telefón
  • možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
  • možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
  • kariérny rast a dlhodobá perspektíva
  • príležitosť byť súčasťou CSR projektov
  • športové a spoločenské aktivity
  • odmena za odporučenie nového kolegu.

Našimi hodnotami sú Profesionalita – Tímovosť – Ľudskosť, ktoré sa snažíme napĺňať v našom každodennom pracovnom živote. Sme pyšní, že viacero rokov za sebou je viac ako 90% zamestnancov spokojných s prácou u nás.

Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia. Pozri sa na našu web stránku a tiež na profily našich skúsených kolegov na sieti LinkedIn a uvidíš, že budeš mať na začiatku svojej kariéry skvelých mentorov.

V TPA Ťa čaká priateľský kolektív. Sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • ekonomické, technické, humanitné

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

  • Microsoft Excel – Pokročilý
  • Microsoft Word – Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

  • Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • logické myslenie
  • chuť učiť sa a pracovať na sebe
  • zodpovedný a aktívny prístup k práci
  • dobré komunikačné vlastnosti
  • znalosť nemeckého jazyka a vodičský preukaz sú výhodou.

Miesto práce

  • Bratislava/ Košice

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

  • 1 300 EUR/mesiac. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od dĺžky praxe, odborných znalostí, skúseností a schopností kandidáta/tky.

Termín nástupu

  • podľa dohody

 

Uchádzať sa

Kontaktná osoba