Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme medzinárodná spoločnosť, ktorá svojim medzinárodným aj lokálnym klientom ponúka služby v oblastí poradenstva, auditu, daní a účtovníctva. Sme súčasťou medzinárodnej siete Baker Tilly International patriacej do TOP 10 vo svojom odvetví. Na Slovensku máme viac ako 80 kolegov v dvoch kanceláriách – v Bratislave a v Košiciach.
Ponúkame prácu pre absolventov a aj asistentov s praxou.
Čo Ti ponúkame?
- zaujímavú a rôznorodú prácu;
- spoluprácu s klientami rôznej veľkosti a z rôznych odvetví;
- okrem auditu aj asistenciu pri akvizíciách, rôzne poradenstvo, ekonomické analýzy;
- flexibilitu – práca v kancelárii, priamo u klienta alebo aj z domu.
Tvojou pracovnou náplňou bude najmä:
- participácia na auditných zákazkách
- analýza účtovných a kontrolných systémov klientov
- overenie účtovnej závierky podľa slovenských predpisov aj IFRS
- vykonávanie štandardných audítorských testov
- participácia na zákazkách Due Diligence pri akvizíciách firiem
- participácia na poradenských projektoch
- služobné cesty v sídle klienta v rámci Slovenskej republiky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky naviac
- bonusový systém nad rámec základného platu
- prehodnotenie miezd na ročnej báze
- možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
- flexibilná pracovná doba
- príspevok na stravné nad zákonné minimum
- pracovný notebook a mobilný telefón
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva
- príležitosť byť súčasťou CSR projektov
- športové a spoločenské aktivity
- odmena za odporučenie nového kolegu.
Našimi hodnotami sú Profesionalita – Tímovosť – Ľudskosť, ktoré sa snažíme napĺňať v našom každodennom pracovnom živote. Sme pyšní, že viacero rokov za sebou je viac ako 90% zamestnancov spokojných s prácou u nás.
Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia. Pozri sa na našu web stránku a tiež na profily našich skúsených kolegov na sieti LinkedIn a uvidíš, že budeš mať na začiatku svojej kariéry skvelých mentorov.
V TPA Ťa čaká priateľský kolektív. Sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- ekonomické, technické, humanitné
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
- Microsoft Excel – Pokročilý
- Microsoft Word – Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
- Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- logické myslenie
- chuť učiť sa a pracovať na sebe
- zodpovedný a aktívny prístup k práci
- dobré komunikačné vlastnosti
- znalosť nemeckého jazyka a vodičský preukaz sú výhodou.
Miesto práce
- Bratislava/ Košice
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
- 1 300 EUR/mesiac. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od dĺžky praxe, odborných znalostí, skúseností a schopností kandidáta/tky.
Termín nástupu
- podľa dohody