Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme medzinárodná spoločnosť, ktorá svojim medzinárodným aj lokálnym klientom ponúka služby v oblastí poradenstva, auditu, daní a účtovníctva. Sme súčasťou medzinárodnej siete Baker Tilly International patriacej do TOP 10 vo svojom odvetví. Na Slovensku máme viac ako 100 kolegov v dvoch kanceláriách – v Bratislave a v Košiciach.
Ak by Ťa práca v takejto spoločnosti zaujímala, ponúkame Ti príležitosť naštartovať či rozvinúť kariéru práve u nás na pozícii Asistent Audítora. Pod supervíziou skúsených kolegov Ťa zaškolíme a budeš mať tak možnosť postupne získavať skúsenosti a preberať zodpovednosť.
Čo Ti ponúkame?
- zaujímavú a rôznorodú prácu;
- spoluprácu s klientami rôznej veľkosti a z rôznych odvetví;
- okrem auditu aj asistenciu pri akvizíciách, rôzne poradenstvo, ekonomické analýzy;
- flexibilitu – práca v kancelárii, priamo u klienta alebo aj z domu.
Tvojou pracovnou náplňou bude najmä:
- participácia na auditných zákazkách
- analýza účtovných a kontrolných systémov klientov
- overenie účtovnej závierky podľa slovenských predpisov aj IFRS
- vykonávanie štandardných audítorských testov
- participácia na zákazkách Due Diligence pri akvizíciách firiem
- participácia na poradenských projektoch
- služobné cesty v sídle klienta v rámci Slovenskej republiky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky naviac
- kvartálny bonusový systém nad rámec základného platu
- prehodnotenie miezd na ročnej báze
- možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
- flexibilná pracovná doba
- príspevok na stravné nad zákonné minimum
- pracovný notebook a mobilný telefón
- sprostredkovanie MULTISPORT karty
- podpora členstva v SKDP, SKAU
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva
- príležitosť byť súčasťou ESG/CSR projektov
- príležitosť na rozvoj digitálnych zručností
- pravidelná spätná väzba a stály mentoring
- športové a spoločenské aktivity
- odmena za odporučenie nového kolegu.
Čaká Ťa priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia. Pozri sa na našu web stránku a tiež na profily našich skúsených kolegov na sieti LinkedIn a uvidíš, že budeš mať na začiatku svojej kariéry skvelých mentorov.
Sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.
Našimi hodnotami sú Profesionalita – Tímovosť – Ľudskosť, ktoré sa snažíme napĺňať v našom každodennom pracovnom živote. Sme pyšní, že viacero rokov za sebou je viac ako 94% zamestnancov spokojných s prácou u nás.
Viac informácií o tom, ako sa v TPA pracuje a žije, si môžeš nájsť na www.tpa-group.sk alebo na našom Facebooku či Instagrame.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- ekonomického zamerania, prípadne technického alebo spoločenského zamerania so záujmom o ekonomiku a spoločenské dianie
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
- Microsoft Excel – Pokročilý
- Microsoft Word – Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
- Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- logické myslenie
- chuť učiť sa a pracovať na sebe
- zodpovedný a aktívny prístup k práci
- dobré komunikačné vlastnosti
- znalosť nemeckého jazyka a vodičský preukaz sú výhodou.
Miesto práce
- Námestie Mateja Korvína, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu
- september 2023
Druh pracovného pomeru
- plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
- 1 300 EUR/mesiac – skutočná suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od dĺžky praxe, odborných znalostí, skúseností a schopností kandidáta/tky