Asistent/ka daňového poradcu v Bratislave s praxou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme spoločnosť s dlhou tradíciou a s medzinárodným zázemím, ktorá ponúka formou outsourcingu svojim klientom služby v oblastí daní, účtovníctva a auditu.

Ak by Ťa práca v takejto spoločnosti zaujímala, ponúkame Ti príležitosť naštartovať či rozvinúť kariéru práve u nás na pozícii ASISTENTA/KY DAŇOVÉHO PORADCU. Pod supervíziou skúsených kolegov Ťa zaškolíme a budeš mať tak možnosť postupne získavať skúsenosti a preberať zodpovednosť najmä v oblastiach:

  • výpočet dane z príjmov PO a FO,
  • daňové priznania k DPPO, DPH, DPFO, DzN, DzMV
  • registrácia daňových subjektov na daň – DPPO, DPH, DPFO ,
  • komunikácia s klientmi aj v cudzom jazyku,
  • komunikácia so zástupcami daňovej správy,
  • práca so zákonom – vypracovávanie analýz zo zákonov, práca aj s európskou legislatívou,
  • podpora pri príprave stanovísk v slovenskom, anglickom, príp. nemeckom jazyku.

Zamestnanecké výhody, benefity

• 5 dní dovolenky naviac
• bonusový systém nad rámec základného platu
• prehodnotenie miezd na ročnej báze
• možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
• flexibilná pracovná doba
• príspevok na stravné nad zákonné minimum
• pracovný notebook a mobilný telefón
• možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
• možnosti vzdelávania
• kariérny rast a dlhodobá perspektíva
• športové a spoločenské aktivity
• odmena za odporučenie nového kolegu.

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • ekonomika (nie je podmienkou)

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

  • Microsoft Excel – Pokročilý
  • Microsoft PowerPoint – Mierne pokročilý
  • Microsoft Word – Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

  • Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť práce s internetom a s vyhľadávaním odborných informácií
  • schopnosť čítať text s porozumením
  • chuť učiť sa
  • tímovosť, ochota, flexibilita
  • zmysel pre zodpovednosť
  • samostatnosť a spoľahlivosť
  • osobná motivácia pre prácu a rozvoj
  • sledovanie termínov a ich dodržiavanie
  • schopnosť určiť si priority

    Prax v oblasti daní nie je podmienkou.

Finančné ohodnotenie: 
  • 1 200€ / mesiac brutto
Druh pracovného pomeru:
  • plný úväzok

Čaká ťa priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia.
Pracujeme v nových a moderných priestoroch, okrem práce máme aj možnosť odreagovať sa v chill-out zónach, ísť na posilňujúcu kávičku s kolegami na našu slnečnú terasu 🙂 alebo sa zabaviť na športových a spoločenských akciách.

Uchádzať sa o pozíciu

Kontaktná osoba