Junior tax consultant v Bratislave

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme spoločnosť s dlhou tradíciou a s medzinárodným zázemím, ktorá ponúka formou outsourcingu svojim klientom služby v oblastí daní, účtovníctva a auditu. Sme súčasťou medzinárodnej siete Baker Tilly International patriacej do TOP 10 vo svojom odvetví.

Ak by Ťa práca v takejto spoločnosti zaujímala, ponúkame Ti príležitosť naštartovať či rozvinúť kariéru práve u nás na pozícii JUNIOR TAX CONSULTANT. Pod supervíziou skúsených kolegov Ťa zaškolíme a budeš mať tak možnosť postupne získavať skúsenosti a preberať zodpovednosť najmä v oblastiach:

  • podpora pri príprave stanovísk v slovenskom, anglickom, príp. nemeckom jazyku,
  • výpočet dane z príjmov PO a FO,
  • daňové priznania k DPPO, DPH, DPFO, DzN, DzMV
  • registrácia daňových subjektov na daň – DPPO, DPH, DPFO,
  • spolupráca na projektoch transferového oceňovania,
  • komunikácia s klientmi aj v cudzom jazyku,
  • komunikácia so zástupcami finančnej správy,
  • práca so zákonom – vypracovávanie analýz zo zákonov, práca aj s európskou legislatívou.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky naviac
  • kvartálny bonusový systém nad rámec základného platu
  • prehodnotenie miezd na ročnej báze
  • možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
  • flexibilná pracovná doba
  • príspevok na stravné nad zákonné minimum
  • pracovný notebook a mobilný telefón
  • sprostredkovanie MULTISPORT karty
  • podpora členstva v SKDP, SKAU
  • možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
  • možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
  • kariérny rast a dlhodobá perspektíva
  • príležitosť byť súčasťou ESG/CSR projektov
  • príležitosť na rozvoj digitálnych zručností
  • pravidelná spätná väzba a stály mentoring
  • športové a spoločenské aktivity
  • odmena za odporučenie nového kolegu.

Čaká ťa priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia.

Sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • ekonomické zameranie, prípadne technické alebo spoločenské zameranie so záujmom o ekonomiku a spoločenské dianie

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

  • Microsoft Excel – Pokročilý
  • Microsoft PowerPoint – Mierne pokročilý
  • Microsoft Word – Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

  • Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť práce s internetom a s vyhľadávaním odborných informácií
  • schopnosť čítať text s porozumením
  • schopnosť určiť si priority
  • zmysel pre zodpovednosť, samostatnosť a spoľahlivosť
  • osobná motivácia pre prácu a rozvoj,
  • znalosť nemeckého jazyka výhodou.

Prax v oblasti daní nie je podmienkou.

Miesto práce

  • Námestie Mateja Korvína, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Druh pracovného pomeru

  • plný úväzok

Termín nástupu

  • september 2023, príp. podľa dohody

Mzdové podmienky (brutto)

  • 1 300 EUR/mesiac, uvedená výška odmeny sa týka absolventa bez praxe, skutočná suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí, praxe, skúseností a schopností kandidáta

Uchádzať sa

Kontaktná osoba