Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme spoločnosť s dlhou tradíciou a s medzinárodným zázemím, ktorá ponúka formou outsourcingu svojim klientom služby v oblastí daní, účtovníctva a auditu. Sme súčasťou medzinárodnej siete Baker Tilly International patriacej do TOP 10 vo svojom odvetví.
Ak by Ťa práca v takejto spoločnosti zaujímala, ponúkame Ti príležitosť naštartovať či rozvinúť kariéru práve u nás na pozícii JUNIOR TAX CONSULTANT. Pod supervíziou skúsených kolegov Ťa zaškolíme a budeš mať tak možnosť postupne získavať skúsenosti a preberať zodpovednosť najmä v oblastiach:
- podpora pri príprave stanovísk v slovenskom, anglickom, príp. nemeckom jazyku,
- výpočet dane z príjmov PO a FO,
- daňové priznania k DPPO, DPH, DPFO, DzN, DzMV
- registrácia daňových subjektov na daň – DPPO, DPH, DPFO,
- spolupráca na projektoch transferového oceňovania,
- komunikácia s klientmi aj v cudzom jazyku,
- komunikácia so zástupcami finančnej správy,
- práca so zákonom – vypracovávanie analýz zo zákonov, práca aj s európskou legislatívou.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky naviac
- kvartálny bonusový systém nad rámec základného platu
- prehodnotenie miezd na ročnej báze
- možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
- flexibilná pracovná doba
- príspevok na stravné nad zákonné minimum
- pracovný notebook a mobilný telefón
- sprostredkovanie MULTISPORT karty
- podpora členstva v SKDP, SKAU
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva
- príležitosť byť súčasťou ESG/CSR projektov
- príležitosť na rozvoj digitálnych zručností
- pravidelná spätná väzba a stály mentoring
- športové a spoločenské aktivity
- odmena za odporučenie nového kolegu.
Čaká ťa priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia.
Sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- ekonomické zameranie, prípadne technické alebo spoločenské zameranie so záujmom o ekonomiku a spoločenské dianie
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
- Microsoft Excel – Pokročilý
- Microsoft PowerPoint – Mierne pokročilý
- Microsoft Word – Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
- Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť práce s internetom a s vyhľadávaním odborných informácií
- schopnosť čítať text s porozumením
- schopnosť určiť si priority
- zmysel pre zodpovednosť, samostatnosť a spoľahlivosť
- osobná motivácia pre prácu a rozvoj,
- znalosť nemeckého jazyka výhodou.
Prax v oblasti daní nie je podmienkou.
Miesto práce
- Námestie Mateja Korvína, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
- plný úväzok
Termín nástupu
- september 2023, príp. podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
- 1 300 EUR/mesiac, uvedená výška odmeny sa týka absolventa bez praxe, skutočná suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí, praxe, skúseností a schopností kandidáta