Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme medzinárodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti účtovného, daňového aj auditného outsourcingu.
Ak by Ťa práca v tejto oblasti zaujímala, ponúkame Ti príležitosť naštartovať kariéru práve u nás na pozícii JUNIOR ÚČTOVNÍKA/ČKY, a to v našej kancelárii v Bratislave a v Košiciach.
Pod supervíziou skúsených kolegov Ťa zaškolíme a budeš mať tak možnosť postupne získavať skúsenosti a preberať zodpovednosť najmä v oblastiach:
- priebežné spracovávanie komplexnej účtovnej agendy pre externých klientov(portfólio rádovo od 3 do 10 klientov);
- spracovanie podkladov pre prípravu DPH výkazov a podkladov pre potrebu ostatných daňových priznaní, spracovanie súhrnného výkazu k DPH;
- spracovanie štatistických výkazov (NBS, Intrastat a pod.);
- spracovanie mesačnej, kvartálnej, ročnej závierky podľa požiadaviek klienta;
- príprava podkladov a zostavenie finančných výkazov (štatutárnej ročnej účtovnej závierky);
- zabezpečenie prípravy podkladov podľa požiadaviek a dodržiavanie stanovených účtovných a daňových termínov;
- komunikácia s klientom (aj v cudzom jazyku), príp. s úradmi a audítormi.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky naviac
- bonusový systém nad rámec základného platu
- prehodnotenie miezd na ročnej báze
- možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
- flexibilná pracovná doba
- pracovný notebook a mobilný telefón
- sprostredkovanie MULTISPORT karty
- podpora členstva v SKDP, SKAU
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
- prístup k zaujímavým online školeniam
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva
- príležitosť byť súčasťou ESG a CSR projektov
- príležitosť na rozvoj digitálnych zručností
- pravidelná spätná väzba a stály mentoring
- odmena za odporučenie nového kolegu
- športové a spoločenské aktivity
Pracovať u nás znamená byť aj súčasťou tímu, kde sme v rámci našich interných aj externých projektov úspešne implementovali systém Finmatics, vďaka ktorému sa nám darí znižovať administratívnu záťaž pri vedení účtovníctva a zavádzať do našej práce elektronizáciu a digitalizáciu, čo robí prácu účtovníka ešte atraktívnejšou a dáva jej nový rozmer.
V TPA Ťa čaká priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- ekonomické
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
- Podvojné účtovníctvo – základy
- Microsoft Excel – základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
- Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- základná znalosť SK účtovníctva
- znalosť práce s internetom a s vyhľadávaním odborných informácií
- sledovanie termínov a ich dodržiavanie
- tímovosť, ochota, flexibilita
- zmysel pre zodpovednosť
Miesto práce
- Námestie Mateja Korvína, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu
- podľa dohody
Druh pracovného pomeru
- plný úväzok
Mzdové podmienky
- 1 300 EUR/mesiac.
- uvedená výška odmeny sa týka absolventa bez praxe, skutočná suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí, praxe, skúseností a schopností kandidáta