Mzdová účtovníčka

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme medzinárodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti účtovného, daňového aj auditného outsourcingu.
Ak by Ťa práca v tejto oblasti zaujímala, ponúkame Ti príležitosť naštartovať či posunúť svoju kariéru na pozícii MZDOVÝ/Á ÚČTOVNÍKA/ČKY v našej kancelárii v Bratislave.

Po zaškolení a pod supervíziou skúsených kolegov (v závislosti od Tvojich skúseností) budeš postupne preberať zodpovednosť najmä v týchto oblastiach:

  • kompletné spracovanie a vedenie mzdovej agendy pre klientov;
  • práca so softvérom Helios Orange (Inuvio); jeho znalosť je výhodou, nie však podmienkou; poskytneme úplné zaškolenie;
  • príprava mesačných výkazov a komunikácia so štátnymi inštitúciami;
  • ročné zúčtovanie dane;
  • štatistické výkazy a reporty podľa dohody s klientom;
  • personálne činnosti: prihlášky, odhlášky, zápočty, potvrdenia o príjme, ELDP;
  • práca s excelom, elektronická forma spracovania prostredníctvom automatizovaných vstupov a výstupov (importy a exporty);
  • poskytovanie poradenstva klientom v mzdovej agende;
  • komunikácia s prideleným portfóliom klientov v slovenskom a anglickom jazyku prevažne v písomnej forme.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky naviac
  • bonusový systém nad rámec základného platu
  • prehodnotenie miezd na ročnej báze
  • možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
  • flexibilná pracovná doba
  • príspevok na stravné nad zákonné minimum
  • pracovný notebook a mobilný telefón
  • možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
  • možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
  • kariérny rast a dlhodobá perspektíva
  • príležitosť byť súčasťou CSR projektov
  • športové a spoločenské aktivity
  • odmena za odporučenie nového kolegu.

Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia. Pozri sa našu web stránku a tiež na profily našich skúsených kolegov na sieti LinkedIn a uvidíš, že budeš mať počas svojej kariéry skvelých mentorov.

Čaká ťa priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie.

Sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.

Viac informácií o tom, ako sa v TPA pracuje a žije, si môžeš nájsť na www.tpa-group.sk alebo na našom Facebooku či Instagrame.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • ekonomické

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

  • Mzdové účtovníctvo – Základy
  • Microsoft Excel – Základy

Počet rokov praxe

  • 1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax v oblasti spracovania mzdovej 1 rok;
  • zodpovednosť a precíznosť;
  • príjemné proklientské vystupovanie;
  • zmysel pre tímovú spoluprácu;
  • ovládanie nemeckého jazyka je výhodou.

Miesto práce

  • Bratislava

Termín nástupu

  • podľa dohody

Mzdové podmienky

  • 1 200 EUR/mesiac. Konečná suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí, praxe, skúseností a schopností kandidáta.

Druh pracovného pomeru

  • plný úväzok, skrátený úväzok

 

Uchádzať sa

Kontaktná osoba