Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme medzinárodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti účtovného, daňového aj auditného outsourcingu.
Ak by Ťa práca v tejto oblasti zaujímala, ponúkame Ti príležitosť naštartovať či posunúť svoju kariéru na pozícii MZDOVÝ/Á ÚČTOVNÍKA/ČKY v našej kancelárii v Bratislave.
Po zaškolení a pod supervíziou skúsených kolegov (v závislosti od Tvojich skúseností) budeš postupne preberať zodpovednosť najmä v týchto oblastiach:
- kompletné spracovanie a vedenie mzdovej agendy pre klientov;
- práca so softvérom Helios Orange (Inuvio); jeho znalosť je výhodou, nie však podmienkou; poskytneme úplné zaškolenie;
- príprava mesačných výkazov a komunikácia so štátnymi inštitúciami;
- ročné zúčtovanie dane;
- štatistické výkazy a reporty podľa dohody s klientom;
- personálne činnosti: prihlášky, odhlášky, zápočty, potvrdenia o príjme, ELDP;
- práca s excelom, elektronická forma spracovania prostredníctvom automatizovaných vstupov a výstupov (importy a exporty);
- poskytovanie poradenstva klientom v mzdovej agende;
- komunikácia s prideleným portfóliom klientov v slovenskom a anglickom jazyku prevažne v písomnej forme.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky naviac
- bonusový systém nad rámec základného platu
- prehodnotenie miezd na ročnej báze
- možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
- flexibilná pracovná doba
- príspevok na stravné nad zákonné minimum
- pracovný notebook a mobilný telefón
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva
- príležitosť byť súčasťou CSR projektov
- športové a spoločenské aktivity
- odmena za odporučenie nového kolegu.
Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia. Pozri sa našu web stránku a tiež na profily našich skúsených kolegov na sieti LinkedIn a uvidíš, že budeš mať počas svojej kariéry skvelých mentorov.
Čaká ťa priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie.
Sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.
Viac informácií o tom, ako sa v TPA pracuje a žije, si môžeš nájsť na www.tpa-group.sk alebo na našom Facebooku či Instagrame.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- ekonomické
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
- Mzdové účtovníctvo – Základy
- Microsoft Excel – Základy
Počet rokov praxe
- 1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti spracovania mzdovej 1 rok;
- zodpovednosť a precíznosť;
- príjemné proklientské vystupovanie;
- zmysel pre tímovú spoluprácu;
- ovládanie nemeckého jazyka je výhodou.
Miesto práce
- Bratislava
Termín nástupu
- podľa dohody
Mzdové podmienky
- 1 200 EUR/mesiac. Konečná suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí, praxe, skúseností a schopností kandidáta.
Druh pracovného pomeru
- plný úväzok, skrátený úväzok