Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti v oblasti účtovníctva a chceš sa vo svojej kariére posunúť? Láka ťa práca v spoločnosti poskytujúcej služby v oblasti účtovného, daňového aj auditného outsourcingu zahraničným klientom?
Ak áno, ponúkame Ti príležitosť na rozvoj kariéry práve u nás. Po zaučení je možné prácu v office kombinovať s prácou z domu.
Ponúkaná pozícia SAMOSTATNÝ ÚČTOVNÍK má v pracovnej náplni:
- samostatné priebežné spracovávanie komplexnej účtovnej agendy pre externých klientov (portfólio 3 – 10 klientov),
- spracovanie podkladov pre prípravu DPH výkazov a podkladov pre potrebu ostatných daňových priznaní, spracovanie súhrnného výkazu k DPH,
- spracovanie štatistických výkazov (NBS, Intrastat a pod.),
- spracovanie mesačnej, kvartálnej, ročnej závierky podľa požiadaviek klienta,
- príprava podkladov a zostavenie finančných výkazov (štatutárnej ročnej účtovnej závierky),
- zabezpečenie prípravy podkladov podľa požiadaviek a dodržiavanie stanovených účtovných a daňových termínov,
- pravidelná aktívna komunikácia s klientom (aj v cudzom jazyku), príp. s úradmi a audítormi
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky naviac
- bonusový systém nad rámec základného platu
- prehodnotenie miezd na ročnej báze
- možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
- flexibilná pracovná doba
- pracovný notebook a mobilný telefón
- sprostredkovanie MULTISPORT karty
- podpora členstva v SKDP, SKAU
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
- prístup k zaujímavým online školeniam
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva
- príležitosť byť súčasťou ESG a CSR projektov
- príležitosť na rozvoj digitálnych zručností
- pravidelná spätná väzba a stály mentoring
- odmena za odporučenie nového kolegu
- športové a spoločenské aktivity
Pracovať u nás znamená byť aj súčasťou tímu, kde sme v rámci našich interných aj externých projektov úspešne implementovali systém Finmatics, vďaka ktorému sa nám darí znižovať administratívnu záťaž pri vedení účtovníctva a zavádzať do našej práce elektronizáciu a digitalizáciu, čo robí prácu účtovníka ešte atraktívnejšou a dáva jej nový rozmer.
V TPA Ťa čaká priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia.
V Bratislave sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- ekonomické
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
- Podvojné účtovníctvo – Pokročilý
- Microsoft Excel – Mierne pokročilý
- Microsoft Word – Základy
Prax na pozícii/v oblasti
- 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna účtovnícka prax v oblasti komplexnej účtovnej agendy
- výborná znalosť slovenského účtovníctva
- dobrá znalosť zákona o DPH, orientácia v zákonoch o dani z príjmov, cestnej dani a dani z nehnuteľnosti
- veľmi dobrá znalosť Excelu a Wordu
- schopnosť delegovať prácu a motivovať mladších kolegov
- zodpovedný a aktívny prístup k práci
Miesto práce
- Námestie Mateja Korvína, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje čiastočnú/úplnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
- plný úväzok
Termín nástupu
- možný aj hneď alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
- 1 600 EUR/mesiac v závislosti od odborných znalostí, praxe a schopností kandidáta, bonusový systém nad rámec základného platu