Samostatný účtovník/čka v Bratislave

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosti v oblasti účtovníctva a chceš sa vo svojej kariére posunúť? Láka ťa práca v spoločnosti poskytujúcej služby v oblasti účtovného, daňového aj auditného outsourcingu zahraničným klientom?

Ak áno, ponúkame Ti príležitosť na rozvoj kariéry práve u nás. Po zaučení je možné prácu v office kombinovať s prácou z domu.

Ponúkaná pozícia SAMOSTATNÝ ÚČTOVNÍK má v pracovnej náplni:

  • samostatné priebežné spracovávanie komplexnej účtovnej agendy pre externých klientov (portfólio 3 – 10 klientov),
  • spracovanie podkladov pre prípravu DPH výkazov a podkladov pre potrebu ostatných daňových priznaní, spracovanie súhrnného výkazu k DPH,
  • spracovanie štatistických výkazov (NBS, Intrastat a pod.),
  • spracovanie mesačnej, kvartálnej, ročnej závierky podľa požiadaviek klienta,
  • príprava podkladov a zostavenie finančných výkazov (štatutárnej ročnej účtovnej závierky),
  • zabezpečenie prípravy podkladov podľa požiadaviek a dodržiavanie stanovených účtovných a daňových termínov,
  • pravidelná aktívna komunikácia s klientom (aj v cudzom jazyku), príp. s úradmi a audítormi

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky naviac
  • bonusový systém nad rámec základného platu
  • prehodnotenie miezd na ročnej báze
  • možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
  • flexibilná pracovná doba
  • pracovný notebook a mobilný telefón
  • sprostredkovanie MULTISPORT karty
  • podpora členstva v SKDP, SKAU
  • možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
  • možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
  • prístup k zaujímavým online školeniam
  • kariérny rast a dlhodobá perspektíva
  • príležitosť byť súčasťou ESG a CSR projektov
  • príležitosť na rozvoj digitálnych zručností
  • pravidelná spätná väzba a stály mentoring
  • odmena za odporučenie nového kolegu
  • športové a spoločenské aktivity

Pracovať u nás znamená byť aj súčasťou tímu, kde sme v rámci našich interných aj externých projektov úspešne implementovali systém Finmatics, vďaka ktorému sa nám darí znižovať administratívnu záťaž pri vedení účtovníctva a zavádzať do našej práce elektronizáciu a digitalizáciu, čo robí prácu účtovníka ešte atraktívnejšou a dáva jej nový rozmer.

V TPA Ťa čaká priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia.

V Bratislave sídlime v nových a moderných priestoroch. V okolí, ktoré je skôr rezidenčné ako kancelárske, je park a množstvo kaviarní a reštaurácií, kde človek môže zmeniť atmosféru a zrelaxovať. Odreagovať sa máme možnosť aj priamo v TPA – v našich chill-out zónach, na terase či na športových a spoločenských akciách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • ekonomické

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

  • Podvojné účtovníctvo – Pokročilý
  • Microsoft Excel – Mierne pokročilý
  • Microsoft Word – Základy

Prax na pozícii/v oblasti

  • 3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • aktívna účtovnícka prax v oblasti komplexnej účtovnej agendy
  • výborná znalosť slovenského účtovníctva
  • dobrá znalosť zákona o DPH, orientácia v zákonoch o dani z príjmov, cestnej dani a dani z nehnuteľnosti
  • veľmi dobrá znalosť Excelu a Wordu
  • schopnosť delegovať prácu a motivovať mladších kolegov
  • zodpovedný a aktívny prístup k práci

Miesto práce

  • Námestie Mateja Korvína, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje čiastočnú/úplnú prácu z domu)

Druh pracovného pomeru

  • plný úväzok

Termín nástupu

  • možný aj hneď alebo podľa dohody

Mzdové podmienky (brutto)

  • 1 600 EUR/mesiac v závislosti od odborných znalostí, praxe a schopností kandidáta, bonusový systém nad rámec základného platu

 

Uchádzať sa

Kontaktná osoba