Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti v oblasti účtovníctva a chceš sa vo svojej kariére posunúť? Láka ťa práca v spoločnosti poskytujúcej služby v oblasti účtovného, daňového aj auditného outsourcingu zahraničným klientom?
Ak áno, ponúkame Ti príležitosť na rozvoj kariéry práve u nás. Po zaučení je možné pracovať z domu.
Ponúkaná pozícia SAMOSTATNÝ ÚČTOVNÍK má v pracovnej náplni:
- samostatné priebežné spracovávanie komplexnej účtovnej agendy pre externých klientov (portfólio 3 – 10 klientov),
- spracovanie podkladov pre prípravu DPH výkazov a podkladov pre potrebu ostatných daňových priznaní, spracovanie súhrnného výkazu k DPH,
- spracovanie štatistických výkazov (NBS, Intrastat a pod.),
- spracovanie mesačnej, kvartálnej, ročnej závierky podľa požiadaviek klienta,
- príprava podkladov a zostavenie finančných výkazov (štatutárnej ročnej účtovnej závierky),
- zabezpečenie prípravy podkladov podľa požiadaviek a dodržiavanie stanovených účtovných a daňových termínov,
- pravidelná aktívna komunikácia s klientom (aj v cudzom jazyku), príp. s úradmi a audítormi.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky naviac
- bonusový systém nad rámec základného platu
- prehodnotenie miezd na ročnej báze
- možnosť čiastočne alebo celkovo pracovať z domu (po zaučení)
- flexibilná pracovná doba
- príspevok na stravné nad zákonné minimum
- pracovný notebook a mobilný telefón
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva
- príležitosť byť súčasťou CSR projektov
- športové a spoločenské aktivity
- odmena za odporučenie nového kolegu.
Pracovať u nás znamená byť aj súčasťou tímu, kde sme v rámci našich interných aj externých projektov úspešne implementovali systém Finmatics, vďaka ktorému sa nám darí znižovať administratívnu záťaž pri vedení účtovníctva a zavádzať do našej práce elektronizáciu a digitalizáciu, čo robí prácu účtovníka ešte atraktívnejšou a dáva jej nový rozmer.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- ekonomické
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
- Podvojné účtovníctvo – Pokročilý
- Microsoft Excel – Mierne pokročilý
- Microsoft Word – Základy
Prax na pozícii/v oblasti
- 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna účtovnícka prax v oblasti komplexnej účtovnej agendy
- výborná znalosť slovenského účtovníctva
- dobrá znalosť zákona o DPH, orientácia v zákonoch o dani z príjmov, cestnej dani a dani z nehnuteľnosti
- veľmi dobrá znalosť Excelu a Wordu
- schopnosť delegovať prácu a motivovať mladších kolegov
- zodpovedný a aktívny prístup k práci
Mzdové podmienky (brutto)
- 1 300 EUR/mesiac pri plnom úväzku; konečná výška základnej mzdy závisí od ukončeného vzdelania, odborných znalostí, skúseností a schopností kandidáta
Druh pracovného pomeru
- plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
- dohodou
Miesto výkonu práce
- Letná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)