Samostatný/á účtovník/čka v Košiciach

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosti v oblasti účtovníctva a chceš sa vo svojej kariére posunúť? Láka ťa práca v spoločnosti poskytujúcej služby v oblasti účtovného, daňového aj auditného outsourcingu zahraničným klientom?

Ak áno, ponúkame Ti príležitosť na rozvoj kariéry práve u nás. Po zaučení je možné pracovať z domu.

Ponúkaná pozícia SAMOSTATNÝ ÚČTOVNÍK má v pracovnej náplni:

  • samostatné priebežné spracovávanie komplexnej účtovnej agendy pre externých klientov (portfólio 3 – 10 klientov),
  • spracovanie podkladov pre prípravu DPH výkazov a podkladov pre potrebu ostatných daňových priznaní, spracovanie súhrnného výkazu k DPH,
  • spracovanie štatistických výkazov (NBS, Intrastat a pod.),
  • spracovanie mesačnej, kvartálnej, ročnej závierky podľa požiadaviek klienta,
  • príprava podkladov a zostavenie finančných výkazov (štatutárnej ročnej účtovnej závierky),
  • zabezpečenie prípravy podkladov podľa požiadaviek a dodržiavanie stanovených účtovných a daňových termínov,
  • pravidelná aktívna komunikácia s klientom (aj v cudzom jazyku), príp. s úradmi a audítormi.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky naviac
  • bonusový systém nad rámec základného platu
  • prehodnotenie miezd na ročnej báze
  • možnosť čiastočne alebo celkovo pracovať z domu (po zaučení)
  • flexibilná pracovná doba
  • príspevok na stravné nad zákonné minimum
  • pracovný notebook a mobilný telefón
  • možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
  • možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
  • kariérny rast a dlhodobá perspektíva
  • príležitosť byť súčasťou CSR projektov
  • športové a spoločenské aktivity
  • odmena za odporučenie nového kolegu.

Pracovať u nás znamená byť aj súčasťou tímu, kde sme v rámci našich interných aj externých projektov úspešne implementovali systém Finmatics, vďaka ktorému sa nám darí znižovať administratívnu záťaž pri vedení účtovníctva a zavádzať do našej práce elektronizáciu a digitalizáciu, čo robí prácu účtovníka ešte atraktívnejšou a dáva jej nový rozmer.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • ekonomické

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

  • Podvojné účtovníctvo – Pokročilý
  • Microsoft Excel – Mierne pokročilý
  • Microsoft Word – Základy

Prax na pozícii/v oblasti

  • 3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • aktívna účtovnícka prax v oblasti komplexnej účtovnej agendy
  • výborná znalosť slovenského účtovníctva
  • dobrá znalosť zákona o DPH, orientácia v zákonoch o dani z príjmov, cestnej dani a dani z nehnuteľnosti
  • veľmi dobrá znalosť Excelu a Wordu
  • schopnosť delegovať prácu a motivovať mladších kolegov
  • zodpovedný a aktívny prístup k práci

Mzdové podmienky (brutto)

  • 1 300 EUR/mesiac pri plnom úväzku; konečná výška základnej mzdy závisí od ukončeného vzdelania, odborných znalostí, skúseností a schopností kandidáta

Druh pracovného pomeru

  • plný úväzok, skrátený úväzok

Termín nástupu

  • dohodou

Miesto výkonu práce

  • Letná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

 

Uchádzať sa

Kontaktná osoba