Senior účtovník/čka v Košiciach

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosti v oblasti účtovníctva a chceš sa vo svojej kariére posunúť? Láka ťa práca v spoločnosti poskytujúcej outsourcingové služby zahraničným klientom? Máš chuť svoje skúsenosti odovzdávať kolegom? Je supervízia menšieho tímu pre Teba zaujímavou výzvou?

Ak áno, ponúkame Ti príležitosť na rozvoj kariéry práve u nás.

Ponúkaná pozícia SENIOR ÚČTOVNÍK/ČKA má v pracovnej náplni:

  • supervízia 3-5 účtovníkov,
  • dohľad nad spracovaním komplexnej účtovnej agendy pre externých klientov,
  • kontrola dokladov na prípravu daňových priznaní k DPH a ďalších otázok týkajúcich sa daní,
  • kontrola dokladov na prípravu OSS priznaní k zahraničnej DPH
  • kontrola štatistických výkazov (NBS, Intrastat atď.),
  • spracovanie a kontrola mesačných, štvrťročných, ročných uzávierok podľa potrieb klienta,
  • príprava účtovnej závierky alebo kontrola záverečných operácií a príprava účtovnej závierky,
  • nastavenie spolupráce s klientmi,
  • pravidelná aktívna komunikácia s klientom (aj v cudzom jazyku), s úradmi a audítormi,
  • podpora príslušného manažéra a partnera pri bežných obchodných činnostiach.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky naviac
  • bonusový systém nad rámec základného platu
  • prehodnotenie miezd na ročnej báze
  • možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
  • flexibilná pracovná doba
  • príspevok na stravné nad zákonné minimum
  • pracovný notebook a mobilný telefón
  • sprostredkovanie MULTISPORT karty
  • podpora členstva v SKDP, SKAU
  • možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
  • možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
  • kariérny rast a dlhodobá perspektíva
  • príležitosť byť súčasťou ESG/CSR projektov
  • príležitosť na rozvoj digitálnych zručností
  • pravidelná spätná väzba a stály mentoring
  • športové a spoločenské aktivity
  • odmena za odporučenie nového kolegu.

Pracovať u nás znamená byť aj súčasťou tímu, kde sme v rámci našich interných aj externých projektov úspešne implementovali systém Finmatics a ABRA Flexi. Vďaka tomu sa nám darí znižovať administratívnu záťaž pri vedení účtovníctva a zavádzať do našej práce elektronizáciu a digitalizáciu, čo robí prácu účtovníka ešte atraktívnejšou a dáva jej nový rozmer – viac sa dozvieš v podcaste https://www.tpa-group.sk/sk/digitalizacia-v-uctovnictve/

V TPA Ťa čaká priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia. Odreagovať sa máme možnosť na športových a spoločenských akciách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • ekonomické

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

  • Podvojné účtovníctvo – Pokročilý
  • Microsoft Excel – Pokročilý
  • Microsoft Word – Základy

Prax na pozícii/v oblasti

  • 4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • aktívna účtovnícka prax v oblasti komplexnej účtovnej agendy
  • výborná znalosť slovenského účtovníctva
  • veľmi dobrá znalosť zákona o DPH, orientácia v zákonoch o dani z príjmov, cestnej dani, dani z nehnuteľnosti
  • základná znalosť obchodného práva a IFRS
  • schopnosť mať prehľad o stave prideleného portfólia klientov a malého tímu
  • zodpovedný a aktívny prístup k práci
  • schopnosť viesť a motivovať svoj tím

Miesto práce

  • Letná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Termín nástupu

  • možný aj hneď alebo podľa dohody

Druh pracovného pomeru

  • plný úväzok

Mzdové podmienky (brutto)

  • 1 600 EUR/mesiac –v závislosti od odborných znalostí, praxe a schopností kandidáta, bonusový systém nad rámec základného platu

Uchádzať sa

Kontaktná osoba