Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti v oblasti účtovníctva a chceš sa vo svojej kariére posunúť? Láka ťa práca v spoločnosti poskytujúcej outsourcingové služby zahraničným klientom? Máš chuť svoje skúsenosti odovzdávať kolegom? Je supervízia menšieho tímu pre Teba zaujímavou výzvou?
Ak áno, ponúkame Ti príležitosť na rozvoj kariéry práve u nás.
Ponúkaná pozícia SENIOR ÚČTOVNÍK/ČKA má v pracovnej náplni:
- supervízia 3-5 účtovníkov,
- dohľad nad spracovaním komplexnej účtovnej agendy pre externých klientov,
- kontrola dokladov na prípravu daňových priznaní k DPH a ďalších otázok týkajúcich sa daní,
- kontrola dokladov na prípravu OSS priznaní k zahraničnej DPH
- kontrola štatistických výkazov (NBS, Intrastat atď.),
- spracovanie a kontrola mesačných, štvrťročných, ročných uzávierok podľa potrieb klienta,
- príprava účtovnej závierky alebo kontrola záverečných operácií a príprava účtovnej závierky,
- nastavenie spolupráce s klientmi,
- pravidelná aktívna komunikácia s klientom (aj v cudzom jazyku), s úradmi a audítormi,
- podpora príslušného manažéra a partnera pri bežných obchodných činnostiach.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky naviac
- bonusový systém nad rámec základného platu
- prehodnotenie miezd na ročnej báze
- možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
- flexibilná pracovná doba
- príspevok na stravné nad zákonné minimum
- pracovný notebook a mobilný telefón
- sprostredkovanie MULTISPORT karty
- podpora členstva v SKDP, SKAU
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácia
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva
- príležitosť byť súčasťou ESG/CSR projektov
- príležitosť na rozvoj digitálnych zručností
- pravidelná spätná väzba a stály mentoring
- športové a spoločenské aktivity
- odmena za odporučenie nového kolegu.
Pracovať u nás znamená byť aj súčasťou tímu, kde sme v rámci našich interných aj externých projektov úspešne implementovali systém Finmatics a ABRA Flexi. Vďaka tomu sa nám darí znižovať administratívnu záťaž pri vedení účtovníctva a zavádzať do našej práce elektronizáciu a digitalizáciu, čo robí prácu účtovníka ešte atraktívnejšou a dáva jej nový rozmer – viac sa dozvieš v podcaste https://www.tpa-group.sk/sk/digitalizacia-v-uctovnictve/
V TPA Ťa čaká priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Sme firma, ktorá dbá na rozvoj a potreby zamestnancov – preto sa priamo u nás často konajú mnohé workshopy a školenia. Odreagovať sa máme možnosť na športových a spoločenských akciách.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
- ekonomické
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
- Podvojné účtovníctvo – Pokročilý
- Microsoft Excel – Pokročilý
- Microsoft Word – Základy
Prax na pozícii/v oblasti
- 4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna účtovnícka prax v oblasti komplexnej účtovnej agendy
- výborná znalosť slovenského účtovníctva
- veľmi dobrá znalosť zákona o DPH, orientácia v zákonoch o dani z príjmov, cestnej dani, dani z nehnuteľnosti
- základná znalosť obchodného práva a IFRS
- schopnosť mať prehľad o stave prideleného portfólia klientov a malého tímu
- zodpovedný a aktívny prístup k práci
- schopnosť viesť a motivovať svoj tím
Miesto práce
- Letná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu
- možný aj hneď alebo podľa dohody
Druh pracovného pomeru
- plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
- 1 600 EUR/mesiac –v závislosti od odborných znalostí, praxe a schopností kandidáta, bonusový systém nad rámec základného platu