Senior účtovník/čka v Košiciach

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosti v oblasti účtovníctva a chceš sa vo svojej kariére posunúť? Láka ťa práca v spoločnosti poskytujúcej outsourcingové služby zahraničným klientom? Máš chuť svoje skúsenosti odovzdávať kolegom? Je supervízia menšieho tímu pre Teba zaujímavou výzvou? Ak áno, ponúkame Ti príležitosť na rozvoj kariéry práve u nás, kancelárii v Košiciach.

Ponúkaná pozícia SENIOR ÚČTOVNÍK/ČKA má v pracovnej náplni:

  • supervízia 3-5 účtovníkov,
  • dohľad nad spracovaním komplexnej účtovnej agendy pre externých klientov,
  • kontrola dokladov na prípravu daňových priznaní k DPH a ďalších otázok týkajúcich sa daní,
  • kontrola štatistických výkazov (NBS, Intrastat atď.),
  • spracovanie a kontrola mesačných, štvrťročných, ročných uzávierok podľa potrieb klienta,
  • príprava účtovnej závierky alebo kontrola záverečných operácií a príprava účtovnej závierky,
  • nastavenie spolupráce s klientmi,
  • pravidelná aktívna komunikácia s klientom (aj v cudzom jazyku), s úradmi a audítormi,
  •  podpora príslušného manažéra a partnera pri bežných obchodných činnostiach.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky naviac
  • bonusový systém nad rámec základného platu
  • prehodnotenie miezd na ročnej báze
  • možnosť práce kombináciou aj s home office (po zaučení)
  • flexibilná pracovná doba
  • príspevok na stravné nad zákonné minimum
  • pracovný notebook a mobilný telefón
  • možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
  • možnosti vzdelávania
  • kariérny rast a dlhodobá perspektíva
  • športové a spoločenské aktivity
  • odmena za odporučenie nového kolegu.

Čaká Ťa priateľský kolektív, prostredie medzinárodnej firmy a príležitosť sebarealizácie. Dbáme na rozvoj a potreby zamestnancov a pravidelne organizujeme rôzne workshopy a školenia.

Sídlime v nových a moderných priestoroch, kde sa môžeš odreagovať v chill-out zónach, či ísť na posilňujúcu kávičku s kolegami na našu slnečnú terasu 🙂 Alebo sa zabaviť na športových a spoločenských akciách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • ekonomické

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

  • Podvojné účtovníctvo – Pokročilý
  • Microsoft Excel – Pokročilý
  • Microsoft Word – Základy

Počet rokov praxe

  • 4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • aktívna účtovnícka prax v oblasti komplexnej účtovnej agendy (pozícia hlavný účtovník)
  • výborná znalosť slovenského účtovníctva (zákon o účtovníctve a postupy účtovania)
  • veľmi dobrá znalosť a orientácia v daňových zákonoch (znalosť hlavne DPH, orientácia v dani z príjmov, cestná daň, nehnuteľnosti)
  • základná znalosť obchodného práva
  • základná znalosť IFRS
  • udržanie rozhľadu a prehľadu o statuse a rozpracovanosti prideleného portfólia klientov ako aj malého tímu
  • pravidelná systematická kontrola a review jednotlivých pridelených klientov z portfólia
  • spoľahlivosť, zodpovednosť
  • proaktívnosť
  • schopnosť viesť a motivovať svoj tím

Druh pracovného pomeru 

  • plný úväzok

Termín nástupu

  • možný hneď, resp. podľa dohody

Mzdové podmienky (brutto)

  • 1 500 EUR/mesiac – od 1.500,- EUR v závislosti od skúseností kandidáta, bonusový systém nad rámec základného platu

Uchádzať sa

Kontaktná osoba